12 Aralık 2016 Pazartesi

Hareketli prenses 1 yaşında

Benim minik tatlı bal kızım  ,
zaman ne akdar çabuk geçti sen ne zaman 1 yaşına geldin  .
Böyle yazıyorum ama baktığımda abin 5 yaşını bitirdi bile sen 1 olmuşsun çok mu yani?

dünya güzel tatlım benim ,
tam 1 sene önce nasıl da hızlıca geldin sen ailemize bize neşe kattın . varlığınla her gün daha da şenlendi yuvamız  .
1 yaşına geldiğin bu günlerde sen en çok abine hayransın  .
anne ve baba da ayrı tabi ki  . Ama 1 . sırada abin var  .

ömrün bahtın şansın her daim güzelliklerle dolu olsun annecim, sizler benim meleklerin hayatımın anlamları kalbimin çarpma nedenlerisiniz  .

İyi ki doğdun İyi ki geldin annecim  .
çok seviliyorsun çoooook  .

Doğumgünün  6 aralık 2016 salı gününe geldi , salı akşamı ailece öptük kokladık seni ailece resimler çektik pastamızı üfledik  , asıl kutlamamız 11 aralık pazardı  , tüm sevenlerimiz ile sen 1 yaşına girdin  . sevgiyle mutlulukla öpüp kokladılar seni  . çok güzel giydirdim süsledim seni  , ve tüm ailemi . ilkler hep önemlidir  . hep böyle güzelliklerle devam etsin tüm yaşların tüm ömrün annecim  .

canımsınız benim canımın ta içisiniz cancanlarımsınız  :)
abisnin minik prensesi









 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder