8 Eylül 2015 Salı

Benim Güzel Kızım :) Cansu'm

Güzel kızım gün geçtikçe büyürsün .
Artık içim de daha da net hissediyorum hareketlerini  .
Bugün tam 27 haftalıksın  .
Aramıza katılmana sadece 10-12 hafta kaldı  .

Şimdi önümüzde bir Kurban bayramı var  . Bayram dönüşünde ise senin için hazırlıklarımız tam gaz başlayacak  . Önce evimiz boyanacak tertemiz olacak sonra odan hazırlanacak  .perdelerin yatağın eşyaların dolabın derken oturmak yok anlayacağın bize  :)

Sen sağlıkla gel de biz yorulmaya razıyız bir tanem  .
Abin de çok heyecanlı her sabah her akşam seni öpüyor , sana iyi geceler demeden asla uyumuyor  .
"anneeee Cansu ne kadar büyümüş diye"" karnıma bakıyor hep  .
Ben de sen hareket ettikçe ona da elletiyorum  .Birlikte seyrediyoruz karnımın için de nasıl oy

nadığını  .

Aaaaaa evet buraya yazmayı unuttum  .
İsmin Cansu olacak  .
İrfan deden beğendi ismini sonrasında ben baban ve abin de çok beğendik .
Abin gibi sen de capcanlı ol diye Cansu olacak ismin güzel kızım  .

Cancanlarım olacaksınız benim  .
biri kızım biri oğlum  , annemin dediği gibi biriniz sağ gözüm biriniz sol gözüm  .

Evlat candır lafının tam da en güzel anlamlarısınız benim için  .

Bu arada sana komik bir anı, son doktor kontrolümüzde bize bir el işareti yaptın  :)
anası kılıklı dediler  .
seni yiyeceğim kollarıma aldığımda  ...



Güzel afacan muzur kızım benim , isminin içinde Can geçenler hep mi böyle :)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder